• علی جوادزاده
  • 27/04/1402

دوره آموزش گیتار مبتدی تا حرفه ای

تعداد بسیاری از نوازندگان بزرگ گیتار این ساز را به صورت خود‌آموز یاد گرفته‌اند. این نوازنده‌ها اکثرا نوارهای آموزشی یا اجرای نوازندگان بزرگ را گوش می‌کردند و سعی می‌کردند این صدا را عینا تقلید کنند. به مرور کتاب‌های خودآموز گیتار به بازار آمدند تا نوازندگان را در یک «مسیر آموزشی» صحیح هدایت کنند و در همین راستا دوره آموزشی گیتار مبتدی تا حرفه ای ، استاد علی جوادزاده عضو درجه یک خانه موسیقی که در ۴ فصل ، ۱۲ قسمته به همراه پشتیبانی آنلاین و آپدیت هایی ک برای دوره در نظر گرفته شده قصد دارد هنرآموزان این دوره آنلاین را به صورت پایه ای و از صفر به همراه اصول صحیح آموزش دهند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نوارها و کتاب‌ های آموزش گیتار جای خود را به ویدیوهای آموزشی آنلاین داده‌اند.

اما بسیاری از ویدیوهای آپارات و یوتیوب کامل نیستند. یا اینکه خیلی زود این ویدیوها به پایان میرسند و ما نمی‌دانیم که چگونه مسیر آموزشی خود را ادامه دهیم یا اینکه اصلا در کجای این مسیر قرار داریم؟

چرا یادگیری آنلاین گیتار؟

گیتار معمولا در آموزشگاه‌های موسیقی و به صورت حضوری یاد داده می‌شود. اما آموزش حضوری نیازمند زمان و بودجه بسیاری است. به همین دلیل بسیاری افراد به سراغ یادگیری گیتار نمی‌روند یا نیمه آن را رها می‌کنند. آموزش آنلاین این مشکلات را ندارد.

پس می‌شود گیتار را بدون استاد یاد گرفت؟

بله، اما همواره باید دقت کنید که روش آموزشی انتخابی شما توسط اساتید معتبر تایید شده باشد و محتوای آموزشی، شما را به مسیر اشتباهی هدایت نکنند.

همچنین به یاد داشته باشید که در نبود استاد، تنها خودتان می‌توانید بر روند آموزش نظارت کنید، به موقع تمرین‌ها را انجام دهید و در مسیر پیشرفت گام بردارید. پس در کنار مزایای بسیاری که آموزش آنلاین دارد، این سبک از آموزش نیازمند یک نظم و انضباط درونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم